Ігровий огляд Might & Magic Heroes 7


Двадцять років минуло з моменту виходу самої популярної і дуже цікавої гри «Герої магії і меча». Сьома частина включила в себе всі побажання від гравців, і вийшов дійсно дуже цікавий проект, який заслуговує уваги.

Іван, війна, а також захоплюючі пригоди героїв
Починається з військових подій. Персонаж на ім’я Іван повинен прийняти рішення – бути миру або війни. Якщо бути війні, то ніхто не знає, скільки часу триватиме цей хаос. Якщо буде обраний світ, то Івану потрібно буде зректися частини земель свого королівства. Перед рішенням Іван скликає рада наймудріших і хоче вислухати їх історію для прийняття рішення. Ось з цього моменту і починається цікава сюжетна лінія.
Нам потрібно вибрати потрібну нам фракцію, потім пройти за неї всі завдання, поки не відкриється і сам Іван. У грі успішно реалізовано шість основних фракцій: Академія Чарівництва, Альянс Світла, Непокірні племена, Некрополіс, Ліга Тіней, а також Лісовий союз. Інферно не буде взагалі, так як перемогла Ліга Тіней. Всі герої у фракціях діляться на тих, які володіють магією і тих, які їй взагалі не володіють. У всіх є свої особливості, вони дуже цікаві.
Кожен герой може розвиватися, у кожного є десять гілок для розвитку. У кожній гілці є шість навичок, які можна прокачувати. Щоб відкрити гілку, потрібно заробляти очки. Є та магічна книга заклинань. Магія буває декількох видів: вода, вогонь, земля, повітря, тьма, а також первісна магія.

Старе і нове в одній особі
Пересуватися можна тільки за певних кроків, ну і добре, адже механіка залишилася незміненою. Є цілих сім ресурсів: дерево, кристали крові дракона, руда, сталь дракона, похмура сталь і золото. Ресурси обов’язкові для того, щоб побудувати будівлі. Будівництво дуже нагадує третю частину. У режимі перегляду весь місто доступний у двомірному зображенні. Арт дуже красивий і промальований.
Видів істот велика кількість. Умовно можна розділити на три класи: простенькі, елітні, а також самі легендарні. Щоб отримати легендарних істот, потрібно буде сильно прокачатися і попотіти. Легендарні істоти допоможуть у битві. Добувати ресурси нікчемна справа: просто бігаємо по карті і збираємо що потрібно.
Новітня система бою отримала приємний сюрприз, ми можемо використовувати систему бою. Краще витратити 5 хвилин на самостійний поєдинок, ніж терпіти втрати. На превеликий жаль, але не всі арени мають продуманий дизайн.

Голоси, які незрозуміло де
Дуже мала кількість укриттів, хоча трапляються і камені. Але в будь-якому випадку це допомагає приймати потрібні дії для тактики. Якщо супротивника вдарити в спину, то він отримає додатковий шкоди. З об’єктами на карті можна вести взаємодію, тобто обрушити камені на противника або заманити в пастку. Таких моментів у грі замало, але використовувати їх одне велике задоволення.
Компанія взагалі не попрацювала над оптимізацією, це великий недолік. Можна зустрічати лаги, а іноді й помилки в грі. Можна чекати багато часу, поки деякі рівні не завантажаться. Деякі ролики в грі просто жахливі: відкритий рот героя, гальма зі звуком. Скоріше за все керівництво підганяло розробників.

Більш детально про звук
Начебто все зроблено на тверду «четвірку», але занурення в атмосферу гри взагалі немає. Є ідеальні композиції, а є звуки, за які можна поставити неуд.

Графіка та інші пиріжки
Графіка Unreal Engine 3, досить гарно все зроблено, але з даного графічного движка можна було вичавити і більше «плюшок». Дизайн місцевості продуманий, зовнішній вигляд юнітів радує око.
Інформаційні технології