NVIDIA представила оновлене рішення GRID 2.0 для віртуалізації графіки в хмарі

Компанія NVIDIA представила оновлення технології NVIDIA GRID — версію 2.0. Нагадаємо, технологія NVIDIA GRID дозволяє забезпечувати роботу графічно насичених, ресурсномістких додатків у віртуальному середовищі практично на будь-якому підключеному до мережі пристрої.


NVIDIA GRID 2.0 передбачає інтеграцію GPU безпосередньо в інфраструктуру дата-центрів. Оновлення подвоює щільність користувачів — до 128 користувачів на сервер — в порівнянні з попередньою версією, представленої в минулому році. Оскільки тепер використовується графічна архітектура NVIDIA Maxwell, технологія забезпечує вдвічі більш високу продуктивність додатків.

Крім того, передбачена підтримка блейд-серверів, замовники зможуть запускати віртуальні десктопи на базі GRID на блейд-серверах, а не тільки на стоєчних серверів. NVIDIA GRID 2.0 більше не обмежена ОС Windows і дозволяє використовувати Linux з графічно прискореної віртуалізацією. Рішення NVIDIA GRID 2.0 буде доступно 15 вересня 2015 року.

Джерело:
Інформаційні технології